Etusivu> Ajankohtaista > Uudet jäsenet seuraan etuhinnalla!

Uudet jäsenet seuraan etuhinnalla!

Kirjastopäivät 2022

Nyt kannattaa vinkata Kirjastoseuran jäsenyydestä kaikille kirjaston ystäville!

Onko työkaverisi kuullut Kirjastoseurasta? Löytyykö sinulta kirjastoa rakastava ystävä, jonka sydän sykkii kulttuurille ja demokratian edistämiselle?

Maksamalla seuran jäsenmaksun nyt, on jäsenyys voimassa vuoden 2024 loppuun. Saat siis vuoden jäsenmaksun hinnalla 15 kk jäsenyyttä! Vuosittainen jäsenmaksu on pieni, ja alennusta saa, jos olet opiskelija, poissa työelämästä tai eläkeläinen. Levitä Kirjastoseuran sanomaa vaikkapa jakamalla uutta digitaalista esitettämme!

Jäsenetuihin kuuluvat mm. viisi kertaa vuodessa ilmestyvä Kirjastolehti, messuliput Turun ja Helsingin kirjamessuille, alennushintaiset jäsentapahtumat sekä mahdollisuus hakea mukaan seuran hallitus- ja työryhmätoimintaan ja osallistua mentorointiohjelmaan. Lisäksi jäsenet voivat hakea vuosittain Kirjastoseuran apurahoja ammattitaitonsa kehittämiseen!

Tule mukaan kirjastoalan suurimpaan yhteisöön! Jäsenenä vaikutat siihen, miten suomalaiset kirjastot kehittyvät, saat ajankohtaista tietoa kirjastoista ja kirjastoalasta. Jäseneksi pääsee liittymään alla olevasta linkistä!

Rakkaudesta kulttuuriin ja sivistykseen ❤❤❤

Liity jäseneksi!