Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastopäivät Jyväskylässä 7.-9.6.2017: Uusi juoni. Ilmoittautuminen on alkanut!

Kirjastopäivät kokoavat taas kirjastoammattilaiset eri puolilta maata keskustelemaan ja tapaamaan kollegoita. Ammattimessut, tietoiskuja, työpajoja, tutustumiskäyntejä ja tietysti ikimuistettavat illanvietot. Tällä kertaa päivät järjestetään Jyväskylän Paviljongissa.

Mukana järjestelyissä ovat Suomen kirjastoseuran lisäksi Jyväskylän kaupunginkirjasto – Keski-Suomen maakuntakirjasto, Jyväskylän yliopiston kirjasto, Jyväskylän ammattikorkeakoulun kirjasto, Humakin Jyväskylän kirjasto ja Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto.

Kirjastoseuran vuosikokous pidetään ke 7.6. Paviljongissa. Kirjastoseuran puheenjohtaja on erovuorossa, joten tiedossa on mielenkiintoinen puheenjohtajavaali.

Ohjelma, lisätietoa ja ilmoittautuminen: www.kirjastopaivat2017.com

Suomen kirjastoseuran järjestämät valtakunnalliset Kirjastopäivät on Suomen suurin kirjastoalan tapahtuma. Kirjastopäiviä vietetään joka toinen vuosi. Kirjastopäivät ovat alan perinne jo vuodesta 1892.