Etusivu> Tapahtumat > Kirjastoseura Turun Kirjamessuilla 4.–6.10.2024

Kirjastoseura Turun Kirjamessuilla 4.–6.10.2024

Turun Kirjamessut järjestetään 4.–6.10.2024 Turun Messukeskuksessa. Vuoden 2024 teemana on Pelin henki!

Kulttuuri on monen pelin summa, jossa kirjallisuudella on vaikuttava, viihdyttävä ja uutta luova tehtävänsä. Tieteen piirissä etsitään yhteisiä sääntöjä ja sopimuksia, politiikassa rakennetaan joukkueita ja yhteiskunnan sankaritarinoissa vaalitaan myös yksilösuoritusten voimaa. Millaisia pelejä yhteiskunnan ja kulttuurin kentällä pelataan?

Tervetuloa pelaamaan myös Kirjastoseuran osastolle A74! Samalla kuulet toiminnastamme, voit kysyä ja jakaa ajatuksiasi kirjastotyöstä sekä tietysti liittyä Kirjastoseuran jäseneksi. Mukana myös Kirjastoseuran ihanat ja suositut tuotteet, kuten korvakorut ja kangaskassit.

Jäsenillä mahdollisuus voittaa lippuja Turun Kirjamessuille!

Turun kirjamessuille arvotaan lippuja Kirjastoseuran jäsenille, arvontaan pääset osallistumaan tästä.

Nähdään lokakuun alussa Turussa!