Etusivu> Menneet tapahtumat > Kirjastoseura Goes Turun Kirjamessut 30.9.-2.10.2022

Kirjastoseura Goes Turun Kirjamessut 30.9.-2.10.2022

Tervetuloa moikkaamaan Kirjastoseuraa Turun Kirjamessuille!

Osastomme 48 b sijaitsee A-hallissa aivan Agricola-lavan välittömässä läheisyydessä.

Osastolla voit tutustua Kirjastoseuran toimintaan, kertoa omia ajatuksiasi kirjastotyöstä  ja liittyä halutessasi Kirjastoseuran jäseneksi. Myynnissä on myös suosittuja Kirjastoseuran korvakoruja upeissa eri väreissä, tule nappaamaan omasi!

Kirjastoseuran oma ohjelma nähdään lauantaina 1.10. klo 10.10 alkaen Agricola-lavalla.

Fiktiotyöryhmän suunnittelemassa ohjelmassa ovat mukana kirjailija Johanna Venho ja äänikirjojen suosikkilukija Erja Manto. Heidän kanssaan keskustellaan siitä, miten äänikirjat muuttavat kirjallisuuden kenttää, miten äänikirjojen suosio vaikuttaa kirjoittamiseen ja mitä kaikkea äänikirjan lukijan työhön kuuluu.

Katso koko messuohjelma täältä.

Tervetuloa!

Pssst! Kirjastoseuran jäsenillä on nyt mahdollisuus voittaa lippuja syksyn kirjamessuille, lue lisää täältä.