Etusivu> Menneet tapahtumat > Kiitos kirjasta -palkinnonjakotilaisuus 23.4.

Kiitos kirjasta -palkinnonjakotilaisuus 23.4.

Suomen kirjastoseura, Kirjakauppaliitto ry ja Libro ry jakavat Kiitos kirjasta -palkinnon Kirjan ja ruusun päivänä Keskuskirjasto Oodissa.

Arvostettu Kiitos kirjasta -palkinto on nimensä mukaisesti kiitos kirja-alan ammattilaisilta kirjailijalle, jonka kaunokirjallinen tai kaunokirjallisia metodeja käyttävä teos on poikkeuksellisen inspiroiva ja virikkeitä antava. Palkinnon saaja valitaan kilpailua edeltäneen vuoden aikana Suomessa julkaistujen suomen- tai ruotsinkielisten teosten joukosta.

Yhdistysten edustajista koostuva palkintolautakunta valitsee voittajan ehdotettujen teosten joukosta. Aiempia palkittuja ovat mm. Anneli Kanto, Selja Ahava  ja Antti Rönkä.

Palkinto jaetaan 23.4. klo 13 Kirjan ja ruusun päivänä Oodin Kirjataivaassa, Helsingissä.
Tilaisuus on kaikille avoin ja sinne on vapaa pääsy. Tervetuloa!

Lue lisää palkinnosta täältä!