Etusivu> Menneet tapahtumat > Hallituksen aamukahvit torstaina 2.11. klo 8.30-9.30

Hallituksen aamukahvit torstaina 2.11. klo 8.30-9.30

Tervetuloa Kirjastoseuran hallituksen aamukahveille Teamsiin 2.11. klo 8.30-9.30! HUOM! Päivä muuttunut!

Aamukahveilla Kirjastoseuran hallitus johdattelee osallistujat ajankohtaisten aiheiden äärelle. Mukaan kutsutaan mielenkiintoisia vieraita ja puhujia. Kahveilla on aikaa myös osallistujien kysymyksille.

Marraskuun aamukahvien aiheena on hallituksen budjettiesitys kuntien ja kirjaston näkökulmasta. Aiheen äärelle päästään Kirjastoseuran varapuheenjohtaja Anni Tormaksen johdolla ja keskustelemassa ovat tiede- ja kulttuuriministerin valtiosihteeri Elina Laavi sekä Kulttuurialan keskusjärjestö Kulta ry:n pääsihteeri Rosa Meriläinen.

Aamukahvit ovat avoimet kaikille, joten tule mukaan kuuntelemaan, tutustumaan hallituslaisiin ja osallistumaan keskusteluun!

Ilmoittaudu kahveille tästä ilmoittautumislinkistä. Voit halutessasi lähettää puhujille ennakkoon kysymyksiä samasta linkistä! Lähetämme ke 1.11. mennessä ilmoittautuneille osallistumislinkin sähköpostitse.

Pääset liittymään aamukahveille torstaina 8.11. klo 8.20 alkaen tästä linkistä:

Aamukahveille tästä