Etusivu> Menneet tapahtumat > Digital Travellers -hankkeen Suomen konferenssi 28.9.2021

Digital Travellers -hankkeen Suomen konferenssi 28.9.2021

Digital Travellers on kansainvälinen kirjastohanke, jossa on mukana Suomen Kirjastoseuran lisäksi Ranskan, Belgian, Puolan ja Hollannin vastaavat järjestöt. Hankkeessa olemme kehittäneet kirjastotyöntekijöiden digitaitoja eri maissa ja järjestäneet kansainvälisiä webinaareja. Hanke käynnistyi alkuvuodesta 2020, ja se on toteutettu lähes kokonaan etänä, mikä on tuonut omia haasteitaan.

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan 28.9. järjestettävään webinaariin kansainvälisestä kirjastoyhteistyöstä, digiopastuksen järjestämisestä yleisesti tänä päivänä Suomessa ja Euroopassa.

Ohjelma:

Klo 10.00 Tervetuloa! – Ville Vaarne, Suomen kirjastoseura

Klo 10.15 EU, digiopastus ja kirjastot, Sirpa Pietikäinen, Europarlamentaarikko

Klo 10.30 Digital travellers project, Virginie Dumont, France project lead

Klo 10.45 Keskustelua

Klo 11.00 Haasteet ja onnistumiset – Tuomo Mannonen, projektityöntekijä

Klo 11.15. Kirjastotyöntekijöiden kokemuksia – Kansainväliset tapaamiset, työpajat

Klo 11.30 Keskustelua ja loppusanat, Ville Vaarne ja Tuomo Mannonen, Suomen kirjastoseura

Webinaari järjestetään Teamsissä ja siihen ei tarvitse ilmoittautua erikseen. Tervetuloa!

Liity webinaariin tästä