Etusivu> Tapahtumat > Hallituksen aamukahvit tiistaina 24.9. klo 8.30-10

Hallituksen aamukahvit tiistaina 24.9. klo 8.30-10

Tervetuloa Kirjastoseuran hallituksen aamukahveille Teamsiin tiistaina 24.9. klo 8.30-10, teemana kirjastoalan työntekijätutkimus "Mitä kuuluu kirjastolainen".

Aamukahveilla Kirjastoseuran hallitus johdattelee osallistujat ajankohtaisten aiheiden äärelle. Mukaan kutsutaan mielenkiintoisia vieraita ja puhujia. Kahveilla on aikaa myös osallistujien kysymyksille.

Syyskuun aamukahveilla esittelemme kesäkuussa julkaistun ”Mitä kuuluu, kirjastolainen” -työntekijäselvityksen tuloksia. Tutkimuksen mukaan kirjastojen työntekijät viihtyvät työssään poikkeuksellisen hyvin, mutta mitä muuta saimme selville?

Tuloksia esittele Kirjastoseuran viestintäpäällikkö Ville Vaarne ja keskustelua vetää seuran hallituksen jäsen Noora Mustajoki. Tutkimuksen tuloksista lyhyen kommenttipuheenvuoron pitää seuran toiminnajohtaja Juha Manninen.

Aamukahvit ovat avoimet kaikille, joten tule mukaan kuuntelemaan, tutustumaan hallituslaisiin ja osallistumaan keskusteluun!

Voit tutustua tutkimukseen jo ennakkoon täällä: tutkimus

Ilmoittaudu kahveille tästä ilmoittautumislinkistä. Voit halutessasi lähettää puhujille ennakkoon kysymyksiä samasta linkistä! Lähetämme pe 20.9. mennessä ilmoittautuneille osallistumislinkin sähköpostitse.

Pääset liittymään aamukahveille tiistaina klo 8.20 alkaen tänne päivitettävästä linkistä.