Etusivu> Menneet tapahtumat > Hallituksen aamukahvit torstaina 25.5.

Hallituksen aamukahvit torstaina 25.5.

Tervetuloa Kirjastoseuran hallituksen aamukahveille Teamsiin 25.5. klo 8.30-9.30!

Aamukahveilla varapuheenjohtajamme Jarkko Rikkilä johdattelee keskusteluun kirjastojen johtamisesta ja Topi Lindqvist esittelee pro gradu-tutkielmaansa “Yleiset kirjastot päätöksenteon kohteena: Kuntapäättäjien ja kirjaston työntekijöiden näkemyserot yleisten kirjastojen palveluista, työtehtävistä, tavoitteista ja resursseista”. Kahveilla on aikaa myös osallistujien kysymyksille.

Aamukahvit ovat avoimet kaikille, joten tule mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan!

Ilmoittaudu kahveille tästä ilmoittautumislinkistä. Voit halutessasi lähettää Jarkolle ja Topille ennakkoon kysymyksiä samasta linkistä! Olemme lähettäneet ke 24.5. mennessä ilmoittautuneille osallistumislinkin sähköpostitse.

————
Kiitos kaikille osallistuneille!

Voit ladata Topi Lindqvistin esityksen materiaalit alta:
Yleiset kirjastot päätöksenteon kohteena 2023 (.key-tiedosto)
Yleiset kirjastot päätöksenteon kohteena 2023 (pdf)