Etusivu> Ajankohtaista > Etäaamukahvit: kielellinen ja kulttuurinen monipuolisuus kirjastotyössä 19.5.2021

Kirjastoseuran koulutus- ja tutkimustyöryhmä järjestää keskiviikkona 19.5. klo 9:00-10:30 etäaamukahvit. Aamukahvien aiheena on kielellinen ja kulttuurinen monipuolisuus kirjastotyössä.

Keskusteluiden alustuksena kuulemme seuraavat puheenvuorot:

• Työryhmän pikainen esittäytyminen.
  • Onko kirjastoammatissa tilaa kaikille? – Ammatti-identiteetin rakentumisen alustat. Ritva Hyttinen (lehtori, Turun AMK)
  • Keudasta kirjastoammattilaiseksi: monikulttuurisuus opetuksessa. Salla Erho (opettaja, Keuda)

Alustusten jälkeen tulemme rupattelemaan mm. siitä, miten kielellinen ja kulttuurinen monipuolisuus näkyy kirjastoissa ja kirjastoalan koulutuksessa. Aamukahveille ei tarvitse ilmoittautua erikseen.

Aamukahveille pääset liittymään tästä linkistä 19.5.2021 klo 8.45 alkaen

Voit osallistua tilaisuuteen alusta alkaen tai hypätä mukaan sinulle sopivassa kohdassa. Aamukahveilla on tarkoitus lyhyiden alustusten pohjalta keskustella, kysellä ja ideoida yhdessä

Aamukahvien ohjelma alkaa klo 9. Jos ehdit paikalle sen jälkeen, liitythän webinaariin mikrofoni suljettuna.

Jos sinulla on kahvien aikana kysymyksiä, voit laittaa ne chattiin, valvojamme seuraavat chattiruutua kahvien ajan. Myös nostamalla käden voit pyytää puheenvuoroa.

Jos sinulla on ongelmia liittyä webinaariin perjantaina, laita sähköpostia info @ fla.fi, laita viestiin mukaan puhelinnumerosi, niin selvitetään tilanne yhdessä.

Suomen  kirjastoseuran koulutus- ja tutkimustyöryhmän keskustelun ytimessä on kirjastoalan koulutuksen kaikkien tasojen, täydennyskoulutuksen ja tutkimuksen kehittäminen.

Lisätietoja webinaarin sisällöstä: Heidi Enwald, heidi.enwald @ oulu.fi