Etusivu> Ajankohtaista > Suomen kirjastoseuran asiakaspalvelutyöryhmä tarvitsee lisävoimia sinusta!

Suomen kirjastoseuran asiakaspalvelutyöryhmä tarvitsee lisävoimia sinusta!

Sinä yhteistoiminnasta ja työryhmätyöskentelystä pitävä kirjastoalan ammattilainen, joka näet tärkeänä vahvistaa ja kehittää kirjastojen asiakaspalvelua sekä omaa ammatillista osaamistasi. Kirjastojen palvelutarjonta muuttuu ja moninaistuu, muutoksen alla on myös kirjastojen asiakaspalvelu.

Haluatko verkostoitua kirjastoalan osaajien kanssa? Haluatko päästä keskustelemaan ajankohtaisista aiheista ja innostua uudesta yhdessä muiden kanssa? Mitä kirjastot tarjoavat ja mitä asiakkaat meiltä odottavat, sitä voimme pohtia yhdessä Asiakaspalvelutyöryhmässä. Tule rohkeasti mukaan nyt, paikkoja on rajoitetusti. Kysy lisää Liisa Saavalainen, .

Suomen kirjastoseuran työryhmät vahvistavat jäsenten ammatillista osaamista ja tarjoavat mahdollisuuden tavata alan ammattilaisia ympäri Suomen.  Haemme nyt uusia jäseniä kaudelle 2017-18. Kirjastoseura korvaa työryhmien jäsenten matkakulut kokouksiin. Työryhmän jäsenten täytyy olla Kirjastoseuran jäseniä. Voit lähettää hakemuksen työryhmän jäseneksi 6.3.2016 klo 14 mennessä osoitteeseen: