Miten jaksaa kuluttavassa asiakaspalvelutyössä? Ilmoittaudu 5.4.

Asiakas on ykkönen, mutta mitä kuuluu asiakaspalvelijalle? Faktaa stressistä, mutta myös iloa ja energiaa työhön.

Asiakaspalvelija kirjastotyön etulinjassa - ammattilaisen jaksaminen kirjastotyön muutoksen pyörteissä -koulutuspäivä Kouvolan pääkirjastossa. Päivän luentokattaus tarjoaa ajatuksia ja työvälineitä asiakaspalvelun arkeen. Entäpä jos asiakas osallistuu? BTJ:n Valitse ja vaikuta -palvelu. Miten jaksaa kuluttavassa asiakaspalvelutyössä?

Koulutuksen kohderyhmänä ovat kirjastovirkailijat ja kirjastojen asiakaspalvelutyötä tekevät sekä kaikki kirjaston asiakaspalvelutyön kehittämisestä kiinnostuneet.

Koulutuspäivä perjantai 20.4. klo 9.30 – 16.00.

Kouvolan pääkirjasto, Salpausselänkatu 33, 20.4.2018 klo 9.30 – 16

Koulutuksen hinta 80 € Kirjastoseuran jäsenille, 95 € normaalihinta.

Ohjelma:

9.30 - 10.00 Kahvi

10.00 - 10.45 Miia Huitti: Sopivasti faktaa stressistä

11.00 - 11.45 Miia Huitti: Iloa ja energiaa työhön ja vapaa-aikaan vähemmällästressillä!

11.45 - 12.45 Lounas (omkaustanne)

12.45 – 13.00 Jukka Tammilehto, BTJ:  Anna asiakkaan osallistua - BTJ:n Valitse & vaikuta -palvelu

13.00 – 14.00 Liisa Saavalainen: Kirjasto-/tietopalveluammattilaisen omanosaamisen kehittäminen -tutkimuksen avaaminen

14.00 – 14.45 Anne Juuti: Työnohjaus – tutkimusmatka työhön, työtehtäviin jatyöyhteisön toimintaan

14.45 – 15.00 Kahvi

15.00 – 15.45 Kirjailijavieras: Petri Tamminen 

Tervetuloa mukaan jakamaan asiakaspalvelutyön ilot ja haasteet yhdessä muiden kirjastoammattilaisten kanssa!

Lisätietoja koulutuspäivästä asiakaspalvelutyöryhmän pj Liisa Saavalainen, liisa.saavalainen@gmail.comilmoittautumista koskien järjestösihteeri Riikka Rajala, riikka.rajala@fla.fi

Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä.