Etusivu> Ajankohtaista > Luonto lainassa -teemaviikko 30.1.-5.2.2017

Luonto lainassa -teemaviikko 30.1.-5.2.2017

Suomen luonnonsuojeluliiton Luonto lainassa -teemaviikkoa vietetään jo viikolla 5 eli 30.1.–5.2.2017, koska sille osuu myös 4.2. vuoden ensimmäinen Luonnon päivä, jonka teemana on “Sukella talveen”. Sama teema on otettu myös Luonto lainassa -viikolle.

Luonnonsuojeluliitto toivoo, että kirjastoissa nostetaan esiin tärkeää aihetta ja tehdään yhteistyötä paikallisyhdistysten kanssa. Luonnonsuojeluliitto tiedottaa teemaviikosta valtakunnallisesti. Nettisivuille (sll.fi/luontolainassa) tulee vuodenvaihteessa materiaalia kirjastojen käyttöön.

Kahdelle nopeimmalle kirjastolle on tarjolla Monimuotoisen metsän taika -näyttely, joka tilataan suoraan Luonnonsuojeluliiton nuorisojärjestöltä Luonto-Liitolta. Lisätietoja näyttelystä ja tilaamisesta: luontoliitto.fi/kouluille/monimuotoisen-metsan-taika

Lisätietoja: Kirsi Ahonen, vapaaehtoistyön koordinaattori,  045 651 0982 |