Etusivu> Ajankohtaista > Kutsu Suomen kirjastoseuran vuosikokoukseen

Kutsu Suomen kirjastoseuran vuosikokoukseen

Suomen kirjastoseuran hallitus kutsuu jäsenistön vuosikokoukseen 15.10.2020 klo 16 alkaen Tampereella, pääkirjasto Metsossa (os. Pirkankatu 2). Vuosikokoukseen voi osallistua myös etäyhteydellä. Ilmoittaudu vuosikokoukseen 8.10.2020 mennessä täällä. Etukäteen ilmoittautuminen on tärkeää, jotta voimme varmistaa turvallisen ja sujuvan tapahtuman.

Vuosikokouksessa käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat, Kirjastoseuraseuran strategia vuosille 2021–25 ja Kirjastoseuran rahaston sääntömuutos. Vuosikokouksen esityslistan näet täällä.

Vuosikokouksen asialistalla on myös Kirjastoseuran hallituksen jäsenten valinta. Pääset tutustumaan hallitusvaalissa ehdolla oleviin henkilöihin täältä.

Äänestäminen hallituksen jäsenten vaalissa tapahtuu nyt uudella tavalla. Voit äänestää joko ennakkoon sähköisesti tai paikan päällä vuosikokouspaikalla Metsossa. Sähköinen äänestysjärjestelmä on auki 29.9.-12.10.2020. Vuosikokouspaikalla äänestäminen on mahdollista ennen vuosikokousta klo 13–15 välillä. Äänestysjärjestelmään kirjautumiseen tarvitaan jäsenen sähköpostiosoite ja sen voit ilmoittaa tällä lomakkeella.

Kootut äänestysohjeet vuosikokoukseen 2020 voit lukea täältä (pdf).

Jäsenten vuosikokoukselle mahdollisesti osoittamat esitykset on toimitettava kirjallisesti hallitukselle viimeistään neljä viikkoa ennen vuosikokousta. Voit lähettää aloitteesi sähköpostitse osoitteeseen: info @ fla.fi.