Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastoseuran koti- ja laitoskirjastotyöryhmä päivitti nimensä

Kirjastoseuran koti- ja laitoskirjastotyöryhmä päivitti nimensä

Ryhmä tunnetaan tästä eteenpäin Esteettömät kirjastopalvelut -työryhmänä, lyhyesti Eskona.

Suomen kirjastoseuran Esko-työryhmä edistää kirjastopalveluiden tasavertaista saatavuutta kaikille. Ryhmän painopisteenä ovat kansalaiset, jotka eivät terveydentilansa vuoksi pääse itse kirjastoon. Se yhdistää kirjastojen kotipalveluissa ja laitoskirjastoissa työskentelevät ammattilaiset järjestämällä heille ammattitaitoa tukevia koulutuspäiviä.

Esko järjestääkin heti toukokuussa koulutuspäivät Oulussa otsikolla Maailma muuttuu Eskoni.

Koulutuspäivät keskittyvät asiakkaan kohtaamiseen sekä arjessa että digiajassa.

Varaa siis kalenteristasi to-pe 3.-4.5.2018 ja muista tulla paikalle! Ilmoittautuminen avautuu alkuvuodesta 2018, jolloin esittelemme myös tarkemman ohjelman.