Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastoseuran kansainvälisyys- ja monikulttuurisuusryhmä etsii uusia jäseniä

Kirjastoseuran kansainvälisyys- ja monikulttuurisuusryhmä etsii uusia jäseniä

Kirjastoseuran kansainvälisyys- ja monikulttuurisuustyöryhmä etsii uusia jäseniä. Jäseniltä kaivataan kiinnostusta ja kokemusta kansainvälisyydestä ja monikulttuurisuudesta sekä sitoutumista ja innostunutta otetta toiminnan kehittämiseen. Työryhmän jäsenet pääsevät ideoimaan tapahtumia ja koulutuksia alan ajankohtaisista aiheista, sekä verkostoitumaan aiheesta kiinnostuneiden ihmisten kanssa. Työryhmien kautta on mahdollista osallistua aktiivisesti Kirjastoseuran toimintaan ja tuoda seuran toimintaan uutta näkökulmaa.

Työryhmän jäsenten toimikausi on näillä näkymin 3 vuotta. Uusi jäsen aloittaa vuoden 2017 alussa kun Kirjastoseuran hallitus on valinnan vahvistanut. Työryhmän kokouksia on n. 3-4 kertaa vuodessa, pääsääntöisesti Helsingissä. Jäsenen tulee olla Kirjastoseuran jäsen. Kirjastoseura maksaa matkakulut kokouksiin sekä kokouspalkkion.

Vapaamuotoiset hakemukset ja kysymykset pe 4.11. mennessä työryhmän puheenjohtajalle: Sanna Näätänen, tai puh: 050 5236361 / Ulla Pötsönen, , puh. 050 3036632