Etusivu> Ajankohtaista > Kirjasto on kunnan sydän! Tilaa Kirjastolehti 3/17 kuntapäättäjille 26.5. mennessä

Kirjastolehden 7.6. ilmestyvä kesänumero on KUNTANUMERO. Lehti keskittyy uutta rooliaan hakevaan kirjastoon, Suomen käytetyimpään kulttuuripalveluun. Numerosta saa iloa sekä asiakas että tuore kuntapäättäjä, joten nyt kannattaa tilata kaikille kattava tietopaketti kirjaston tärkeydestä ja sen erilaisista palveluista. Tilausohjeet alla.

Aiheita mm:

DIGINEUVONTAA ja pehmolelut yökylässä – kirjaston rooli on muutoksessa.

TOIMITTAJA JOHANNA KORHONEN kertoo, miksi kunta on keksittävä uudelleen.

PROFESSORI JAAKKO HÄMEEN-ANTTILA paljastaa, että muutto Edinburghiin aiheutti kaaoksen.

104-VUOTIAS AINO KARTTUNEN on lukenut elämänsä aikana tuhansia kirjoja ja oppinut niistä elämän aakkoset.

KIRJAILIJA TIINA RAEVAARA: ”Varastin Freddie Mercuryn elämäkerran.”

TEE TILAUS 26.5. MENNESSÄ verkossa: http://kirjastolehti.fi/tilaa/kirjastot-ja-yhteisot/ sähköpostitse: