Etusivu> Ajankohtaista > Ehdota kirjastoalan palkintojen saajia 15.3.2017 mennessä

Ehdota kirjastoalan palkintojen saajia 15.3.2017 mennessä

Suomen kirjastoseuran tutkimus- ja palkintorahastosta jaetaan vuosittain Hilkka M. Kauppi ja Mikko Mäkelä -palkinnot. Molempiin palkintoihin haetaan nyt hyviä ehdokkaita.

Hilkka M. Kauppi -palkinto

Palkinto jaetaan tunnustuksena kirjastotoiminnassa tehdystä teosta tai työstä, joka on edistänyt kirjastoalan kehitystä ja tunnetuksi tekemistä sekä avartanut alaan liittyviä näkemyksiä. Ehdotuksia palkinnon saajasta voivat tehdä Kirjastoseuran jäsenet.

Mikko Mäkelä -palkinto

Palkinto jaetaan tunnustuksena ja huomionosoituksena kirjastoalalla tehdystä pitkäaikaisesta tai muuten ansiokkaasta työstä. Ehdotuksia palkinnon saajasta voivat tehdä kirjastot tai muut yhteisöt.

Miten asetan ehdokkaan?

Kirjastoseuran hallitus ottaa vastaan ehdotuksia molempien palkintojen saajiksi 15.3.2017 mennessä. Ehdotuksen tulee sisältää seuraavat tiedot:

• Ehdokkaan nimi ja yhteystiedot sekä tieto, onko henkilö ehdolla Kauppi- vai Mäkelä-palkintoon.
  • Lyhyt yhteenveto ehdokkaan työurasta.
  • Perustelut, miksi juuri kyseinen ehdokas ansaitsee tulla palkituksi.

Ehdotukset lähetetään Suomen kirjastoseuraan sähköpostitse osoitteeseen .

Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Rauha Maarno (, puh. 044 7481801).

Lue lisää palkinnoista: